vineri, 22 aprilie 2016

Micronucleu componente , la nivel de chit .


 Buna ziua iata am considerat sa postez  aceste mici detali pentru cinei interesat bineanteles adica despre micronucleu , dupa ce intr-o postare anterioara ati vazut modelul prototip acum vil prezint pe cel putin mai finisat si cu dimensiunile gata obtinute .
 Cum se vede in imagine am reusit cu o freza orbitala de mana dar cu masa sa frezez canale pentru inbinari si falturi astfel ca a iesit totul destul de bine, am recurs sa construiesc singur aceste micronuclee in primul rand pentru ca acest model nu prea se gaseste a iesit la moda cea cu rama pliata dar omori albina si nus multumit de ea .
 Deci am gasit o fotografie pe internet cu o rama data in patru de acolo a plecat tot , am facut primadata rama apoi am decis sa ma apuc de construit , asta initial findca am pregatit totul in prealabil de asta iarna cand ma framanta imultirea dar mai bine zis obtinerea reginelor ,intr-un mod economic fara a mai slabi foarte tare familile , findca imultirea duce la slabirea famililor .
 Dupa ce am realizat cei patru pereti ai micronucleului am decis ca este nevoie si de capac , ma-m framantat estul demult ca sa obtin cam ce doream dupa diferite dimensiuni si incercari am ajuns la un model de capac destul de usor de realizat , bineanteles cu diferite riscuri in retezarea degetelor la circular dar am gasit o solutie optima pentru protectia proprie .
 Dupa ce am reusit sa realizez toate componentele am zis sa le potrivesc , cum se vede in poza o parte din piesa pentru capac se inbina perect cu piesa din corpul micronucleului , asta este o latura , iar cum se vede in poza ramele vor calca perfect fara a fi deranjata de capac .
 Acum se vede peretele lateral tot cu piesa din capac , initial dimensiunile au fost cam mici dupa care am decis sa le mares astfel ca in capac sau mai bine zis in interiorul ei sa incapa si o bucada de polistiren extrudat cam de 2 cm , findca capacul va fi realizat din osb asa cum veti vedea in filmele si postarile urmatoare .
Iata asezate toate componentele pe un stup orizontal , vedeti ce dimensiuni mici au , dar mai lipseste fundul capacul gaurile de aerisire , tabla , toate aceste le veti vedea pe parcurs in postarile viitoare , sper ca va facut placere aceste mici detali cu , care ami petrec timpul pentru a obtine regine .

Pentru a vedea dimensiunile care se pot ajusta fara nici o problema puteti urmari filmul de mai jos , va salut si numai bine .





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu