duminică, 24 aprilie 2016

Micronuclee la final montarea tablei la capace si montarea urdiniselor .

 Buna ziua iata am ajuns si la final de lucrare la micronuclee , o importanta parte a fost urdinisele ce tip sau cum sa le fac sa fie mai usor dr folosit bineanteles la nevoie se va putea adauga si rampa de zbor , urdinisul este compus din doi lati pe care gliseaza o scandurica aceasi metoda o folosesc si la aerisire , decu foarte usor si foarte practic .
 Trecem la montarea tablei pe capac daca initial ati vazut cum montez capacul  a trebuit sa montez si tabla pe capac , la inceput am masurat apoi am debitat toata tabla necesara pentru capace .
 Am indoit tabla pe margine apoi peste placa osb unde am apasat manual foarte bine , astfle tot capacul este cuprins in tabla foarte bine ,
 Dupa acea am luat un patent si am strans colturile foarte bine astfel incat tabla sa vina foarte strans pe capac si nu o sa fie nevoie de prins cu , cuie sau capse deci este libera , tinandu-se doar in torsiunea creata prin indoitura .
 Dupa ce am efectuat toate indoiturile am trecut la tasarea cu ciocanul astfel netezand tabla peste capac si intarind priza tablei peste capac .

Si iata gata capacul si urdinisul micronucleului , acum urmeaza sa fie vopsit si asezat pe postamente sau pe niste bete infipte in pamant inca nu ma-m decis cum voi proceda acest lucru il voi decide la finele lui mai cand voi incepe cresterea de regine , eu inca nu ma grabesc findca cantitatea de trantori este foarte mica iar reginele care se vor imperechea e posibil sa nu se imperecheze destul de bine mai ales in lipsa trantorilor deci astept nu e nici o graba pana atunci familie se vor dezvolta foarte bine , daca doriti puteti urmari si micul filmulet cu montarea tablei la capace , vizionare placuta si numai bine .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu