sâmbătă, 12 octombrie 2013

Filme apicole Octombrie 2013 Tratamen cu Varachet Forte

Pentru cei care urmaresc acest film am facut o greseala , am afirmat in urmatorul film ca un interval are 10 mii de albine , ma rectific si spun ca 3 intervale are 10 mii de albine , care insumeaza aproximativ 1 kg de albine , imi cer scuze inca odat.



Iata e toamna si mai pecis luna octombrie , in aceasta luna familia de albine deja este pregatita pentru iernat dar nu in totalitate , albinele in aceasta luna trebuie tratate impotriva parazitului Varoua Destructor , acest parazit care inteapa albina apoi albina se infecteaza si moare , dar o alta problema este ca varoua consuma tesutul gras al albinei care nu mai apuca primavara , deci ar fi un dezastru ca albinele sa intre in iarna cu acest parazit , in filmul de mai sus va prezint efectul acestui tratament si cum se constata nivelu de infestare , in film am facut o greseala am zis ca iernez 2 in 1 dar defapt iernez 3 in 1 imi cer scuze pentru aceasta greseala , vizionati filmu cu placere si fiti precauti pentru a trece cu bine de iarna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu