miercuri, 9 octombrie 2013

Stimularea sau hranirea albinelor , in lipsa de cules sau de stimulare , si pentru complectarea rezervelor de hrana ,



 Buna ziua chiar daca aceste imagini sunt de acum trei ani este un lucru pe care am sal folosesc mult timp de acum inainte , mai preciz folosirea pungi de plastic pentru a stimula sau hrani albina in lipsa de cules si mai ales pentru stimulare , in imagine se vede cum adaug siropul in punga deasupra ramelor .
 In aceasta imagine se vede bine cum albinele au reusit sa soarba pusr si simplu siropul din punga mai ales ca aveau nevoie foarte tare fara sa stie acest lucru , mereu am cautat alternative la ce este pe piata in materie de hranire a albinelor si voiam sa caut ceva la indemana si sa nu cauzeze furtisag , cautand si cautand am gasit acest lucru folosirea pungi de plastic pe masura de hranitor .
 Pungile se umplu foarte usor cu sirop cu ajutorul unei cani  , bagam punga in cana si turnam cu un polonic , bineanteles la aceasta data deja multi folosesc aceasta metoda si cunosc avantajele , dar vi le enumar si eu , Unul dintre avantaje si cel mai important consider ca este lipsa furtisagului si hranirea la orice ora fara riscuri , al dilea avantaj este ca chiar daca ai stupul plin cu rame poti sa hranesti linistit , printre dezavantaje se numara dificultatea si timpul necesar puneri siropului in punga .
 Se poate folosi la fel de bine si la turte , eu dupa ce am folosit turte fierte reteta pe care ogasiti pe blog , si polen familile sau dezvoltat foarte bine, pot spune ca este primul an in care sau dezvoltat asa bine , ar trebui sa spun ca cea mai buna hranire este cea cu miere , folosind o rama cu putina miere data dupa diafragma aceasta stimuleaza albina si nu uzeaza .


Uzura albinei se produce prin prelucrarea siropului pentru al transforma in miere da si prin ventilarea acesteia , dand sirop pana tarziu veti uza albina si ea va muri prematur nefacnd fata ierni , anul acesta am vazut o mica stupina desfintata doar din aceasta cauza , eu adaug sirop pna pe 10 august dar asta doar in caz ca nu am rame cu miere , dar deobicei ramane prin strangerea cuibului .
 Bine sper ca nu vam plictisit , mai jos puteti viziona si filmuletul pe aceasta tema vizionare placuta si numai bine .







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu